HERÄTÄ MESSUT MOBIILISTI ELOON

Perjantaina 16.1.2015, klo 9.30-10.45, tila 208

Miten ollaan asiakkaan kanssa oikeaan aikaan, oikeassa paikassa? Kuinka digitaaliseen asiakaskokemukseen yhdistetään reaalimaailman tilanne ja paikka? 

Messukokemuksen digitalisointi - CASE Matkamessut 2015 

  • Kekseliäillä mobiiliratkaisuilla tehoa kasvokkain kohtaamisiin 
  • Lähtemätön muistijälki syntyy vaikuttamalla monikanavaisesti
  • Kun tila muuntuu markkinointikanavaksi
  • Beaconit ovat mobiilisovellusten uusi suunta

 

Puhujat:


Brunni_Antti_12-06-13_006_web.jpeg

Antti Brunni, digistrategi, Tietotalo Infocenter Oy
Antti toimii digistrategina ja kehittää asiakkaiden palveluita ja digitaalista asiakaskokemusta työssään muotoilun menetelmiin nojautuen. Hän suunnittelee Tietotalon start-upissa paikka- ja tilannesidonnaisen markkinoinnin ja viestinnän ratkaisua, Likiä.

Hänellä on 10 vuoden kokemus liiketoiminnan, viestinnän ja markkinoinnin digitaalisten ratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta.

Jari Auranen, toimialajohtaja, matkailu, Tietotalo Infocenter Oy

Jarno Malaprade, digistrategi, Tietotalo Infocenter oy