Vastuullisuus vai asiakaskokemus - Onko vastuullisuus ylivertaisen asiakaskokemuksen este?

Perjantaina 18.1.2019 kello 14.45-15.45 / Matkatieto-lava hallissa 7 (Inspiration Stage)
Yhteistyössä videotutkimustoimisto Sailerin kanssa

Hannu Uotila tuo esiin vastuullisuuden ja ylivertaisen asiakaskokemuksen ristiriitoja ja mahdollisuuksia. Miten nämä kaksi teemaa sopivat yhteen vai sopivatko? Kuinka synnytetään vastuullinen asiakaskokemus nykymaailmassa?


Ilmoittautuminen

Seminaari on maksuton ja siihen voi ilmoittautua TÄSTÄ / Kaikki seminaareihin ilmoittautuvat saavat messulipun, joten jos sinulla ei vielä sellaista ole, niin ota yhteyttä osoitteeseen jenni.kemppainen@smal.fi.

Hannu.jpg

Hannu Uotila on asiakaskokemuksen asiantuntija ja videografisen tutkimuksen pioneeri. Hän on myös Cannes-palkittu videotuottaja, joka työskentelee videotutkimusyritys Oy Sailerin toimitusjohtajana. Uotila teki maailman ensimmäisen videogradun kauppatieteissä (Aalto 2011) ja edistää innovatiivisten tutkimustapojen hyödyntämistä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Uotila toimii myös Aalto –yliopiston ja EMLyon Business Schoolin (FRA) vierailevana luennoitsijana.