Hannu Uotila tuo esiin vastuullisuuden ja ylivertaisen asiakaskokemuksen ristiriitoja ja mahdollisuuksia. Miten nämä kaksi teemaa sopivat yhteen vai sopivatko? Kuinka synnytetään vastuullinen asiakaskokemus nykymaailmassa?
Seminaari on maksuton ja siihen voi ilmoittautua TÄSTÄ / Kaikki seminaareihin ilmoittautuvat saavat messulipun, joten jos sinulla ei vielä sellaista ole, niin ota yhteyttä osoitteeseen jenni.kemppainen@smal.fi.
Hannu Uotila on asiakaskokemuksen asiantuntija ja videografisen tutkimuksen pioneeri. Hän on myös Cannes-palkittu videotuottaja, joka työskentelee videotutkimusyritys Oy Sailerin toimitusjohtajana. Uotila teki maailman ensimmäisen videogradun kauppatieteissä (Aalto 2011) ja edistää innovatiivisten tutkimustapojen hyödyntämistä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Uotila toimii myös Aalto –yliopiston ja EMLyon Business Schoolin (FRA) vierailevana luennoitsijana.